ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در یکصد مسجد شیراز در طرح «مسجد محوری»

اصنافی گفت: شهرداری شیراز در فاز اول طرح «مسجد محوری» ۵۰ مسجد و در فاز دوم ۵۰ مسجد، خدمات محوری فرهنگی، اجتماعی، روان شناسی و ... را به مردم با نهادهای متولی ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (دوشنبه 23 اسفند) با حضور در میز خدمت و دیدار مردمی در مسجد «امام حسین (ع)» شهرک کشن گفت: دیدارهای چهره به چهره از نشانه های مدیران شهری دغدغه مند برای رفع معضلات شهری است.

شهردار شیراز افزود: مساجد به عنوان پایگاه‌ های دینی مکان مناسبی برای حضور در محلات شهر و دیدار حضوری با شهروندان و شنیدن مشکلات آنهاست تا برای رفع آنها راهکارهای مناسب در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: برقراری ارتباطی پويا و دوسويه میان شهروندان با مجموعه شهرداری شیراز ضروری است و رفع مشکلات مناطق مختلف شهر را رقم خواهد زد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنيدن و آگاهی از مشكلات، می تواند در برنامه ريزی های صحيح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز موثر باشد.

شهردار شیراز ضمن پاسخگویی به اهم مشکلات و موضوعات مطرح شده مردم محله «کشن» گفت: در این محله بوستان محله ای با فضای مناسب  ودارای زمین بسکتبال، والیبال و 2 چمن مصنوعی وجود دارد و به دلیل بافت بسیار متراکم محله، تفکیک دشوار است و ایجاد فرهنگسرا و ایستگاه آتش نشانی در دستور کار سال آینده این محله قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت آسفالت معبر اصلی محله «کشن» ادامه داد: درصورتی که اداره آبفا شبکه اصلی خود را وصل کند، شهرداری عملیات روکش آسفالت را سریعا به انجام می رساند.

اصنافی در این نشست تاکید کرد: خروج کارخانه سیمان یک موضوع میان دستگاهی است و تغییرکاربری زمین کارخانه انجام شده و خروج کارخانه از شهر در سال 1403 قطعی است.

اصنافی با اشاره به طرح «مسجد محوری» گفت: در فاز اول طرح 50 مسجد و در فاز دوم 50 مسجد، خدمات محوری فرهنگی، اجتماعی، روان شناسی و ... را به مردم با نهادهای متولی ارائه خواهیم داد.

کد خبر 1157748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha