برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت امام عصر(عج) ۱۰ محفل انس با قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

«مرتضی کوچکی» رئیس اداره امور قرآنی و معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت امام عصر(عج) و گرامیداشت دهه مهدویت، ۱۰ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان های زاهدان و خاش برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان اظهار کرد: در این محافل قرآنی از سعید پرویزی، نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم سال ۹۷ و قاریان برجسته استانی دعوت شده است.

 

وی در خصوص زمان و مکان برگزاری این محافل تصریح کرد: چهارشنبه ۲۵ اسفندماه در محل مسجد اباعبدالله الحسین (ع) و کوثر منطقه زیباشهر و مسجد جامع زاهدان، پنجشنبه ۲۶ اسفند در مسجد مولای متقیان، مسجد ثار الله زاهدان، جمعه ۲۷ اسفند در مسجد الرسول اهل سنت (خیابان سعدی) و مسجد آیت الله طالقانی زاهدان و شنبه ۲۸ اسفند در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، مسجد جامع تشیع و مسجد حنفا اهل سنت خاش برگزار می شود. 

 

کوچکی همچنین از برگزاری جشن محوری نیمه شعبان در میدان سربازان گمنام زاهدان در روز پنجشنبه ۲۶ اسفند و کارگاه تخصصی قرآن کریم صبح پنجشنبه در محل مسجد مکی زاهدان خبر داد. 

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: برنامه های قرآنی دهه مهدویت از طرف اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان زاهدان تدارک دیده شده است.

کد خبر 1157833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha