اجرای تورهای آستارا گردی در نوروز

آب‌روشن از اجرای تورهای آستارا گردی همزمان با نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با اشاره به اجرای تورهای آستارا گردی همزمان با نوروز ۱۴۰۰ اظهارکرد: این تورهای نوروزی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و اماکن تاریخی اجرا می‌شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی بندر آستارا زمان راه‌اندازی تورهای آستارا گردی را ۴ فروردین سال آینده اعلام کردو افزود: این تورها تا پایان تعطیلات نوروزی در شهرستان آستارا فعال خواهد بود.

 

وی با بیان‌اینکه تورهای آستارا گردی از سه نقطه اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی(ورودی شهر)،بازار ساحلی(ورودی پارکینگ) و پارک معلم( پاساژهای مرکز شهر) به حرکت در می‌آید،تصریح‌کرد: این تورها هر روز از ساعت ۱۴:۳۰و۱۲ظهر وعصر با ۲ دستگاه مینی‌بوس اجرا می‌شود و در صورت افزایش تقاضا، وسیله نقلیه اضافه می‌شود.

 

آب‌روشن گفت: تورهای آستارا گردی از اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی شروع شده و موزه فرهنگ و آموزش حکیم نظامی،باغ ملی، جاده مرزی، بقاع شیخ محمود خیوی وپیر قطب‌الدین،تالاب استیل، پارک پناهگاه حیات وحش و باغ پرندگان ودیگر جاذبه های شهرستان را شامل می‌شود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی بندر آستارا با اشاره به اینکه برای اجرای تورهای آستارا گردی از راهنمایان معتبر بهره گرفته شده است خاطرنشان‌ کرد: بندر آستارا جزو ۲۰ شهر گردشگرپذیر در ایران است و سالانه میلیون‌ها گردشگر با حضور در این منطقه از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و اماکن تاریخی و مذهبی آن دیدن می‌کنند.

کد خبر 1157839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha