به نقش مهم شما رسانه ها در جهت عینیت بخشیدن به دستاوردهای نظام در بین مردم واقف هستم

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: به نقش مهم شما رسانه ها در جهت عینیت بخشیدن به دستاوردهای نظام در بین مردم واقف هستم و به همین دلیل سعی کردم تیمی را در حوزه تخصصی ارتباطات عمومی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عطاء الله اکبری» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: نگاه قلبی و ذهنی ام این است که رسانه ها پل ارتباطی واقعی  همه دستگاه های دولتی و نظام  هستند.

 

مدیرکل مسکن و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رسانه ها می توانند دستاوردهای نظام  را به عینه در جامعه منعکس کنند، ادامه داد: به نقش مهم شما رسانه ها در جهت عینیت بخشیدن به دستاوردهای نظام در بین مردم واقف هستم و به همین دلیل  سعی کردم تیمی را  در حوزه تخصصی ارتباطات عمومی داشته باشم که شاید در خیلی از دستگاههای دولتی شما نمی توانید نظیر  این تیم را پیدا کنید.

 

 اکبری با اشاره به اینکه بیش از پنج نفر در حوزه ارتباطات عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، ادامه داد: هر کدام از این افراد در مقام شناخت، فکر می کنم جایگاه آنها، جایگاه مثبت است.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها می‌توانند  تمام دستاوردهای نظام را به عینه به گوش مردم برسانند، افزود: تلاش ما این است  که بتوانیم اقداماتی انجام بدیم که شما هم در این حوزه اگر فعالیتی می‌کنید به عینه آن چیزی را به اطلاع مردم برسانید که اتفاق افتاده باشد.

 

مدیرکل مسکن و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اقدامات ما اقدامات نظام است،  یادآور شد: هر چقدر رسانه ها قوی تر  اطلاعات را به گوش مردم برسانند جایگاه نظام و اقداماتی که نظام در این استان در حال انجام دادن است واقعا آن جایی که باید بنشیند، می نشیند.

 

 اکبری گفت: الان همه دشمنان قسم خورده ما همواره از نا امیدی صحبت می کنند و می گویند نظام به مردم خودش توجه نمی کند؛ اگر  من و دوستان من که در دستگاه‌های دیگر فعالیتی را که در قالب پشتیبانی نظام دارند انجام می‌دهد که بتواند به مردم این مملکت  خدمتی برسانند اگر از کانال شما به اطلاع مردم برسانند اولین جایی که دستاورد آن است حقانیت نظام است.

کد خبر 1157848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha