اعتقادات دینی  ایرانیان را زنده و پویا نگه داشته است

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه دشمن فهمیده که اعتقادات دینی است که ایرانیان را زنده و پویا نگه داشته، گفت: جوانان باید به این مسائل توجه داشته و بدانند که تمام جهانیان به نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همایش بزرک جوانان عصر روز (23 اسفند ماه) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در محل سینما انقلاب یاسوج برگزار شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسنی» در این همایش، با اشاره به اینکه جوانان توانستند تحول عظیم معنوی و اخلاقی را در جامعه بشری رقم بزنند، گفت: چون جوانان دل‌های صاف، ضمیر پاکی داشتند و سخنان انبیا و اولیای الهی در آنها اثر کردو بیشتر آنها طرفداران و پیروان انبیای الهی جوانان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران که تمام کره خاکی را تحت تأثیر قرار داد، جوانان میدان‌دار آن بوده از قیام امام (ره) طرفداری کردند، افزود: وقتی از حضرت امام (ره) سوال می‌کردند که کسانی که باید انقلاب شما را حمایت کنند، چه کسانی هستند؟ گفت سربازان من در گهواره‌ها هستند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: این جوانان بودند که در میدان مبارزه حضور پیدا کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در روز 13 آبان روز دانش‌آموز، دانش‌آموزان به میدان آمدند و مبارزه کردند، ضمن اینکه بیشتر جوانان فرماندهان دوران جنگ بوده و جنگ را اداره می کردند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه امروز اگر دشمن یک گستاخی کند جواب گستاخی او کوبنده است، افزود: دیدید که پایگاه‌های دشمن اسرائیل در اربیل عراق با ده‌ها موشک مورد هدف قرار گرفت. دیدید که در پی گستاخی آمریکا و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، پایگاه عین‌الاسد آمریکا مورد اصابت ده‌ها موشک قرار می‌گیرد و بعد از جنگ جهانی دوم نخستین بار است که یک کشور جرأت پیدا می‌کند پایگاه یک کشور را مورد حمله قرار دهد.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: این انقلاب را جوانان به وجود آوردند و امروز جوانان انقلابی، پرانرژی و توانمند در این کشور فراوان بوده و آینده، از آن جوانان است.

 

آیت الله حسینی گفت: اگر یک جوان مبتلا به ولنگاری اخلاقی و عملی شد، نمی‌تواند به عنوان یک عنصر مقاومت در مقابل دشمنان بجنگد و مجاهدت کند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمن فهمیده که اعتقادات دینی است که ایرانیان را زنده و پویا نگه داشته، اظهار کرد: جوانان عزیز باید به این مسائل توجه داشته و بدانند که تمام جهانیان به نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خیلی‌ها اعتراف دارند که اگر این فشارها به ایران وارد شده، به قدرت‌های جهانی وارد می‌شد زانو می‌زدند، گفت: باید قدر انقلاب، ولایت فقیه و این سرزمین را بدانیم.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کند ما را از اخلاق دور کند، افزود: دشمن بر اعتقادات دینی ما متمرکز شده ولی به حول و قوه الهی به نتیجه نخواهد رسید.

کد خبر 1157864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha