هنرمندان و رسانه ها را جهت نیازهای فرهنگی جامعه تقویت خواهیم کرد

درخشان با اینکه تکلیف ما در حوزه فرهنگ و هنر نیز تقویت هنر انقلابی و دینی است، گفت: هنرمندان و رسانه ها را جهت نیازهای فرهنگی جامعه تقویت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» امروز در دیدار با «سیدعلی ملک حسینی»  دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: اولویت های جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دوره جدید توجه جدی به مردمی کردن فرهنگ در جهت منویات مقام معظم رهبری و  بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنبال فرهنگ فرهنگ و هنری هستیم که در راه تحقق تمدن نوین اسلامی باشد، ضمن اینکه تکلیف ما در حوزه فرهنگ و هنر نیز تقویت هنر انقلابی و دینی است.

 

وی در ادامه، افزود: به عنوان یک کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه و رصدکننده مسائل اجتماعی و افکار عمومی یکی از مسائلی که علی رغم مشکلات اقتصادی مردم، اعتماد اجتماعی  است که از رویه جدید دستگاه قضایی در کشور ایجاد شده که این خود یک سرمایه اجتماعی برای نظام است.  

 

درخشان یادآور شد: نگاه دستگاه قضایی در رویه یکی دو سال اخیر  اساساً ذات فرهنگی داشته، زیرا تقویت بنیه اعتماد اجتماعی ریشه در نگرش فرهنگی دارد که دستگاه قضایی این مهم را مورد توجه قرار داده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دادستان مرکز استان همواره نگاه فرهنگی به مسائل اجتماعی و عمومی دارد، ادامه داد: نگاه و تمرکز به رسانه ها و مسائل فرهنگی در راستای کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی یک ضرورت بوده که این مایه دلگرمی برای مدیران دستگاه فرهنگی و مردم استان است.

 

وی با اشاره به اینکه جای خالی دستگاه قضایی در شورای فرهنگ عمومی استان به خوبی احساس می‌شود، تاکید کرد: هیچ جامعه شناس و آسیب شناسی بهتر از قاضی با آسیب های اجتماعی نمی تواند در زمینه مسائل و آسیب های فرهنگی جامعه اطلاع عمیق داشته باشد.

 

درخشان جریان سازی رسانه ای در زمینه مسائل اساسی استان را در دوره جدید مدنظر دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کمیته تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی جهت مصرف فرهنگی سالم جامعه تشکیل و از ظرفیت دستگاه قضایی نیز در این راستا استفاده خواهیم کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به کمیت و کیفیت رسانه‌ها در استان زد و گفت: در زمینه ساماندهی رسانه ها در استان برنامه‌هایی در دستور کار داریم که  ضمن تقویت رسانه ها به بعد قانونی بودن فعالیت رسانه ها  توجه ویژه ای خواهد شد.

کد خبر 1157891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha