۴ گروه از کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» در جشنواره استانی سرود فجر حضور یافتند

گواهیان گفت: چهار گروه از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به مرحله پایانی جشنواره استانی سرود فجر به رقابت پرداختند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هر سال با برگزاری جشنواره سرود «فجر»‌ در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گامی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در ارتباط با جریان‌سازی سرود در کشور، بر می دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»‌، افزود: امسال نیز در ایام دهه فجر، پنجمین دوره جشنواره سرود «فجر» با شرکت ۲۱ گروه سرود و بیش از یک هزار نفر از بچه های مسجد انجام شد.

 

وی بیان کرد: گروه های شرکت کننده در این جشنواره به مدت سه شب با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از سه گروه برتر نیز با اهدای جوایز تجلیل به عمل آمد.

 

گوهیان با اشاره به حضور چهار گروه سرود از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در جشنواره سرود استانی «فجر»، عنوان کرد: این جشنواره متشکل از ۲۲۵ اثر از استان فارس است که ۲۱۵ اثر در سایت بارگذاری شده و در نهایت بعد از داوری آثار، به ۲۵ گروه برتر رسیدیم که در روز شنبه با هم به رقابت پرداختند.

 

وی با بیان اینکه در مجموع از ۱۰ گروه برتر در این جشنوراه تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۵ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان،‌از میان ۲۵ گروه راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره، چهار گروه برتر برای ضبط یک آیتم تلویزیونی جهت پخش در ایام تعطیلات نوروز از شبکه استانی انتخاب می شوند که با رای مردمی یک گروه برتر به مرحله کشوری راه پیدا می کند.

 

همچنین یک گروه هم مستقیم با رای داوران به مرحله کشوری اعزام و یک گروه دیگر هم در بخش ویژه «سردار سلیمانی» به مرحله کشوری راه پیدا می کند.

 

کد خبر 1157907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha