هر گاه به نسل جوان اعتماد کرده ایم، ضرر نکرده ایم

کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز در بیانیه ای آورده است: تأیید ارزش سرمایه جوانی و لزوم بهره گیری از ظرفیت های قشر جوان ایران اسلامی بوده ایم و هر گاه به نسل جوان اعتماد کرده ایم، ضرر نکرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز در قالب بیانیه ای به مناسبت روز جوان آورده است: در طی سالیان گذشته در پرتو بیانات مقام معظم رهبری (ره)، همواره شاهد تأیید ارزش سرمایه جوانی و لزوم بهره گیری از ظرفیت های قشر جوان ایران اسلامی بوده ایم، و بر تأکیدات ایشان گواهیم که هر گاه به نسل جوان اعتماد کرده ایم، ضرر نکرده ایم.

 

لذا جوانان بایستی با سر لوحه قرار دادن این فرمایشات و تکیه بر نیروی جوانی خود به انجام اقدامات جهادی و خود کفا در زمینه های مختلف پرداخته، و همچنین مسئولین محترم نیز باید برنامه‌ هایی جدی، مبنی بر استفاده از ظرفیت های والای جوانان متعهد و متخصص انقلابی، در دستور کار خود قرار دهند و ضمن اعتماد به جوانان، زمینه شکوفایی هر چه بیشتر ایران عزیزمان را فراهم نمایند.

 

ما جوانان امروز پیروان همان نسل جوانی هستیم که با دست خالی و اتکا بر سلاح ایمان، در سایه هدایت پیر جماران (ره) بر فرعون های زر و زور و تزویر غلبه کردند و به بهای خون خود آبروی ایران اسلامی را خریدند. ما جوانان امروز رهروان همان جوانان طریق مقدس دفاع هستیم که هشت سال به بهای جان و مال و سلامت خود، از خاک میهن اسلامی بدون هیچ مقصود دنیوی در مقابل خیل عظیم دشمنان دور و نزدیک پاسداری کردند.

 

ما رهروان طریق پاک جوانانی هستیم که به قامت رعنای علی اکبر (ع) به پا خواستند و عزم جبهه های حق علیه باطل کردند، و به قامت علی اصغر (ع) بازگشتند. ما رهروان همان جوانانی هستیم که روزگاری در دفاع از این خاک و این انقلاب سر به صحراها و دل به دریاها زدند و حتی پیکر پاکشان هیچگاه  به آغوش خانواده بازنگشت. ما رهروان همان جوانانی هستیم که جسم و روح خود را سپر بلای ایران اسلامی و انقلاب کردند و پس از جانبازی در راه حق ذره ذره در کنج خانه ها و بیمارستان ها و آسایشگاه ها در حال ذوب شدن هستند.

 

ما رهروان آن سردار شهیدی هستیم که خود را همواره سرباز نامید و یکایک پسران و دختران این مرز و بوم را بدون ملاک و معیارهای ظاهری از خود و فرزند ایران اسلامی می دانست. ما پیروان جوان رهبر گرانقدری هستیم که جوانی خود را وقف جهاد فی سبیل الله و جانبازی در راه حق علیه باطل کرد. آری، ما جوانانی با اصالتیم. اصالتی از ریشه ایران، اسلام، انقلاب، ایثار، ولایت و انتظار. و به حول و قوه الهی و به دعای خیر حضرت حجت (عج) آینده این خاک را به بهترین شکل رقم خواهیم زد.

 

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگر دار تر از هر مردیم
هر زمان شوق خمینی (ره) به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای (ره) می گردیم

 

کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز، سالروز ولادت با سعادت جوان رعنای امام عاشورا (ع)، حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان و آینده سازان ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماید و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند منان مسألت دارد.

 

کارگروه جوانان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز
 

کد خبر 1157913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha