اجرای پویش «نذر قربانی» با مشارکت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان

پویش «نذر قربانی» به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) با مشارکت و همکاری فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان اجرا می شود.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پویش «نذر قربانی» به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) با مشارکت و همکاری فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان اجرا می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: این کانون از اسفند سال ۱۳۹۸ با آغاز شیوع ویروس کرونا فعالیت های گسترده ای در راستای یاری رسانی به نیازمندان انجام داده است و همچنان هم ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: مردم نیکوکار، خیرین و اعضای کانون های مساجد می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک «مهر ایران» به نام «رسول غیاثی گندمانی» به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۱۰۱۴۱۴۹۵۲۱ واریز کنند.

 

غیاثی گندمانی افزود: سپاه پاسداران، شهرداری گندمان، دفتر امام جمعه بخش گندمان، مجمع یاوران مهدی و شورای اسلامی شهر گندمان نیز در اجرای پویش «نذر قربانی» همکاری دارند.

 

وی ابراز کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی و پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان ادامه داد: اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان است.

 

وی ابراز کرد: برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و اردوهای زیارتی و سیاحتی، آدینه مهد با همکاری سازمان بهزیستی با توجه به اینکه کانون در مصلی شهر می باشد، برگزاری ایستگاه نقاشی، اردوهای جهادی در طول سال، کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از دیگر فعالیت های این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی گفت: برگزاری طرح تلاوت نور بعد از نماز در مسجد، برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان تلاوت، اذان، مسابقات تفسیر، کلاس‌های آموزشی آنلاین، برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های اجرایی در کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر گندمان است.

 

کد خبر 1157922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha