ارائه مکان رایگان کسب و کار به ایده های برتر فارس در جشنواره ملی استارت آپ «حرفه سبز»

افضلی گفت: پس از انتخاب ایده های برتر در جشنواره ملی استارت آپ «حرفه سبز» به آنهایی که در استان فارس باشند در پارک علم و فناوری مکان رایگان برای کسب و کار داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید فخرالدین افضلی»، امروز (سه شنبه 24 اسفند) با تبریک اعیاد شعبانیه در نشست ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران که با حضور مدیرکل محیط زیست فارس برگزار شد، گفت: جشنواره ملی استارت آپ «حرفه سبز» یک جشنواره ملی است و با همکاری دانشگاه شیراز و محیط زیست فارس رقم خورده و علاقمندان می توانند از طریق آدرس http://evand.com/events/green-shu اقدام کنند.

مدیر امور فناوری و رئیس طرح های کاربردی معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز افزود: جوایز و تسهیلات ارزشمند نقدی و غیر نقدی برای این جشنواره تدارک دیده شده و علاوه بر بخش رقابتی دارای پنل های متنوع زیست محیطی با حضور سخنرانان برجسته است.

وی اضافه کرد: تمامی افراد از دانش آموزان، شاغلان و ... می توانند در جشنواره ثبت نام کنند اما برای دانش آموزان، شرکت های دانش بنیان، فرهنگیان و ... تسهیلات ویژه در ثبت نام لحاظ شده و امکان شرکت انفرادی و گروهی نیز فراهم شده است.

افضلی اعلام کرد: ثبت نام از امروز به مناسبت اعیاد پیش روی شعبانیه آغاز شده است و به افرادی که زودتر ثبت نام کرده بانشد، تسهیلات بیشتری تعلق می گیرد و دبیرخانه رویداد در شیراز است.

وی تاکید کرد: پس از انتخاب ایده های برتر در جشنواره ملی استارت آپ «حرفه سبز» به آنهایی که در استان فارس باشند در پارک علم و فناوری مکان رایگان برای کسب و کار داده می شود.

کد خبر 1157930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha