اهتمام جوانان کانون امام حسین سراب در انجام کمک های مومنانه

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) لاله قبای سراب، اهتمام و پیگیری جدی جوانان این کانون در انجام کمک های مومنانه را لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه عنوان کرد.

«ابوالفضل ابراهیمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان و عید نوروز، به تشریح فعالیت ها و برنامه های کانون فرهنگی هنری امام حسین لاله قبا در شهرستان سراب پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) لاله قبا، از انجام مراسمات و ویژه برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در این کانون خبر داد و افزود: امسال در اعیاد پربرکت شعبانیه مبلغ 50 میلیون ريال قبض نان به همت جوانان کانون فرهنگی هنری در بین نیازمندان و خانواده اهی کم برخودار منطقه توزیع شد.

 وی ادامه داد: قربانی سه راس گوسفند و پخش و توزیع گوشت قربانی در بین 100 خانوار نیازمند در راستای فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه از دیگر فعالیت های این کانون در سال جاری می باشد که با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیون ريال انجام شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: جوانان عضو کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) لاله قبا سراب در اقدامی به مناسبت شب یلدا نیز با هزینه ای نزدیک به 40 میلیون ريال برای 80 خانواده کم برخوردار میوه تهیه کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) لاله قبا در پایان از خرید دو عدد کنتور آب در آذرماه سال جاری برای دو خانواده که با مشکل مواجه بودند، با هزینه ای بالغ بر 14 میلیون ريال خبر داد و گفت: فعالان و ریش سفیدان  هر محله باید پیگیر مشکلات و دغدغه های خانواده ها باشند و جوانان این کانون نیز تا حد امکان سعی در بر آوردن بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند دارند.

کد خبر 1157942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha