معابر و خیابان های ۱۴ روستا در اهواز آسفالت شدند

فلاحی با بیان اینکه معابر و خیابان‌های ۱۴ روستا در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز آسفالت شدند گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مسعود فلاحی» امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح آسفالت در ۱۴ روستای اهواز اظهار کرد: ام عگله مراونه، رمزیه۲، سیدزهراو، سیدغضبان، عنیت، کریم محارب، سطامیه کوچک، شمه، فضله، مگطوع، مکسر، صفحه۲، قجریه و دغاغله روستاهایی هستند که معابر و خیابان های آنها آسفالت شدند.

 

فرماندار شهرستان اهواز با بیان اینکه برای اجرای طرح آسفالت در این روستاها بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد افزود: روستاهای حفیریه بیت علی، هوره سید یوسف، بربوگه، عوده کوچک و چای ورشام از توابع شهرستان اهواز نیز در حال عقد قرارداد هستند که قرار است با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آسفالت شوند.

 

وی اضافه کرد: معابر و خیابان های روستاهای دارای دهیاری با همکاری با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت می شوند.

 

فلاحی در پایان به اجرای طرح آسفالت  «هر چهار روز یک روستا» از دهه فجر در شهرستان اهواز اشاره کرد و یاد آور شد: تلاش بر این است که مشکلات از جمله آب، برق، بهسازی، بهداشت، مدارس، آسفالت و روشنایی معابر و خیابان ها، احداث پارک، کشاورزی و امکانات ورزشی روستاهای اهواز با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی‌ به سرعت رفع شوند تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

 

کد خبر 1157956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha