فعالیت ۱۱ایستگاه آتشنشانی در شب چهار شنبه سوری

فرهودی، گفت: یازده ایستگاه آتشنشانی در سطح شهر کرمانشاه در آماده باش کامل و علاوه بر این ایستگاه ها آتشنشانان در نقاط شلوغ هم بصورت ویژه مستقر هستند.

فرهاد فرهودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه امشب چهارشنبه سوری است   و استفاده از مواد محترقه افزایش یافته مردم باید به توصیه‌های ایمنی عمل کنند تا چهارشنبه آخر سالی بدون حادثه را پشت سر بگذاریم.

 

 

مدیر عامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه افزود:  نیروی های آتشنشانی  به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان هستند و  در حال حاضر ۲۷۰ نیروی آتشنشانی در آماده باش کامل بسر می برند.

 

 

وی با اشاره یه توصیه های ایمنی خاطر نشان کرد: والدین سعی کنند  فضای آزاد را برای آتش بازی انتخاب و خاموش کننده‌های دستی به منظور تسریع در خاموش کردن آتش در صورت لزوم و در دسترس بودن جعبه کمک‌های اولیه  در دسترس داشته باشند.

 

 

فرهودی اظهار کرد: اگر برخی افراد اصرار بر استفاده از مواد  محترقه دارند حداقل از مواد محترقه کم خطر و استاندارد استفاده و از پرتاب این مواد به سمت افراد یا خودروهای پارک شده و یا دیوار خانه ها بطور جد خودداری کنند ،بیشترین خطر عمده در این شب متوجه کودکان و نوجوانان است، از والدین خواست در این شب فرزندان خود را تنها نگذارند.

 

 

مدیر عامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه  گفت: از روشن کردن آتش در فضای سربسته، نزدیک پست های برق یا ایستگاه فشار گاز و نیز فضای پارکینگ ها که خودرو در آن پارک است، خودداری کنند و از روی آتش نپرند چون کار بسیار خطرناکی بخصوص برای کودکان است.

 

 

وی تصریح کرد: بیشترین گروه‌های سنی که در حوادث چهارشنبه‌سوری آسیب می‌بینند جوانان ۱۵ تا ۳۰ سال هستند امیدواریم امسال شاهد کمترین حادثه در استان باشیم.

 

کد خبر 1158016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha