اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در ایلام/ جمع آوری  بیش از ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه

سردار القاصی مهر با بیان اینکه تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه توسط همکاران ما کشف و ضبط شده است، گفت: همکاران ما در کنار ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان با افرادی که بخواهند رفتار خارج از عرف و نامتعارف داشته باشند، برخورد قاطع دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  در پایان سال طرح های امنیت اجتماعی با شدت بیشتری اجرا می شود.

 

سردار « دلاور القاصی مهر» یادآور شد:  در بحث ایام آخر سال و  در بحث چهارشنبه سوری، در خصوص برخورد با تولید کنندگان و فروشندگان مواد محترقه کشنده و مهیب است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار انواع مواد محترقه توسط همکاران ما کشف و ضبط شده است، گفت: از والدین انتظار داریم با توجه به هیجان جوانان، فرزندانشان را کنترل کنند که در این روزهای آخر سال اتفاق ناگواری نیفتد.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز کرد: همکاران ما در کنار ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان با افرادی که بخواهند حرکات و رفتار خارج از عرف و نامتعارفی را داشته باشند با توجه به هماهنگی انجام گرفته به مقام قضایی برخورد خواهد شد.

 

سردار القاصی مهر بیان کرد: جمع آوری معتادین متجاهر از دیروز و با هماهنگی که با بهزیستی انجام گرفت در سطح شهر جمع آوری و تحویل کمپهای مورد نظر شد، این معتادین  ۶۰ نفر بودند که نیاز است نگهداری و حمایت شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: شعار پلیس راهور در سال ۱۴۰۱ قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر است که امیدواریم با سرلوحه قرار دادن قوانین و مقررات توسط شهروندان شاهد کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

 

کد خبر 1158086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha