برگزاری ۱۴ نوروزگاه در گلستان/۲۱ بازارچه صنایع دستی در استان برپا می شود

همدم به برگزاری ۱۴ نوروزگاه در عید ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: علاوه براین ۲۱ بازارچه صنایع دستی در استان دایر و ۲۷ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا نیز برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عفت همدم» امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در مراسم آغاز طرح نوروزی پلیس اظهارکرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا و پس از وقفه‌ای دو ساله پیش بینی می‌ کنیم در نوروز ۱۴۰۱ شاهد رونق سفرها به استان گلستان باشیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: در دو سه سال اخیر به علت وقوع سیل و شیوع کرونا، نتوانستیم میزبان گردشگران و مسافران نوروزی باشیم اما امسال با تدابیری که اندیشیده شد، اقامتگاه ها و مراکز تفریحی استان آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

 

وی با بیان اینکه گلستان ظرفیت های بیشمار و کم نظیری برای جذب مسافر و گردشگر دارد، به تشکیل و برگزازی جلسات ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: ۱۲ کمیته زیرمجموعه ستاد خدمات سفر در استان شکل گرفته که تمهیدات لازم برلی استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی را اندیشیده اند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان به برگزاری ۱۴ نوروزگاه در عید ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: علاوه براین ۲۱ بازارچه صنایع دستی در استان دایر و ۲۷ جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا نیز برپا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها نوروز ۱۴۰۱ ایام رونق گردشگری و حضور مسافران در استان خواهد بود بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و از همه دستگاه های مسیول به ویژه پلیس راه و راهور خواست شرایط ایمنی را برای تردد مسافران در محورهای مواصلاتی استان فراهم کنند.

 

همدم به تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات در استان هم اشاره کرد و افزود: این برنامه در چهار سرفصل دنبال می شود که بر دو موضوع ارتقا فرهنگ ترافیکی و آموزش شهروندان و اصلاح الگوی رفتار تاکید شده است‌. همچنین با توجه به تصویب هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه و شهرسازی در سفر رئیس جمهور به استان، باید هرچه سریع‌تر نقاط حادثه خیز و ناایمن در طول محورهای استان ایمن سازی شود.

 

کد خبر 1158091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha