رشد چشمگیر استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی در یزد

فعالی رئیس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد به رشد چشمگیر استفاده مردم در سه ماهه پایانی امسال از وسایل حمل و نقل عمومی در یزد نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.

مهدی فعالی رئیس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه شیفت های اتوبوس های شهر یزد از آذرماه دوشیفت شدند، گفت: این کار در جهت کمک به حمل و نقل شهروندان یزدی صورت پذیرفت که بازخورد بسیار خوبی نیز داشت.

وی به رشد چشمگیر مسافران درون شهری سه ماه آخر سال 1400 در یزد نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مسئله نشان داد، شهروندان هر زمانی که خدمات مناسبی به آنها ارائه شود مطمئنا از این خدمات به نحو مطلوب استفاده می کنند.

رئیس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر و بافت تاریخی و ساماندهی تابلوهای ایستگاه ها از جمله اقداماتی بوده که در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم صورت گرفته و طی چند روز آینده نیز یکسری مشکلات را مرتفع خواهیم کرد تا در ایام نوروز بافت تاریخی عاری از هر گونه مشکلی باشد. همچنین این برنامه را در طول سال ادامه خواهیم داد تا مردم بتوانند به بهترین شکل از این ظرفیت های موجود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فقط امروز تا ساعت پنج عصر به مردم خدمت رسانی خواهیم کرد، افزود: در روزهای بعد تصمیم داریم تا این خدمات را تا ساعت 10 یا 11 شب به مردم داشته باشیم.

کد خبر 1158095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha