ریشه های قدرت ما داخلی و ملی است

فرمانده کل سپاه تاکید کرد : بر این امر مهم واقفیم ‌که با سلاح دیگران نمی‌توان از یک ملت بزرگ دفاع کرد و امروز بحمدالله ریشه‌های قدرت ما داخلی و ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نیروی دریایی ما هم در بعد شناورهای با سرنشین ، بدون سرنشین و موشک اندازها و موشکهایی در بردهای تاکتیکی و فراتر از برنامه‌های تاکتیکی و نیز در قدرت زیرسطحی و هم رزم در بالای سطح با استفاده از شناورهای سطحی، نقطه قوت قدرتمندی برای صحنه‌های احتمالی دفاع در مقابل دشمنان شده و قدرت نوین دریایی را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: این دستاورد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و برادران بزرگوارمان در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک می گویم.

 فرمانده کل سپاه دستاوردهای دفاعی رونمایی شده در مراسم امروز را محصول دانش و توان بومی توصیف و تصریح کرد: این دستاوردها حاصل مجاهدت و تلاش علمی و فناورانه دانشمندان و مهندسان ما در موسسه‌های دانش بنیان ، سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی نیرو و  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، کاملاً ایرانی و نشان دهنده آن است که ما تصمیم گرفته ایم با قدرت خودمان از خودمان دفاع کنیم.

سرلشکر سلامی در پایان تاکید کرد: بر این مهم واقفیم ‌که با سلاح دیگران نمی‌توان از یک ملت بزرگ دفاع کرد و امروز بحمدالله ریشه‌های قدرت ما  داخلی و ملی هستند .

کد خبر 1158128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha