مردم بازوی اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند

ملک شاهکوهی گفت: مردم مهمترین عامل بازدارنده و بازوی اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر تهیدیدات دشمن و امپریالیسم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در جمع فعالان فضای مجازی در استان گلستان، اظهارداشت: در جمهوری اسلامی ایران در برهه های مختلف زمان شاهد نقش آفرینی موثر مردم در صحنه ها بوده هستیم که به طور نمونه می توان به تحقق انقلاب اسلامی، دفاع مقدس 8ساله و حتی دوره کرونا اشاره  کرد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: اگر ما در کشور هایی نظیر اوکراین و عراق شاهد این اتفاقات هستیم به این دلیل است که مردم پشتیبان واقعی حکومت نیستند.

 

وی تاکید کرد: برخورداری از این مردم فهیم و همیشه در صحنه یک نعمت بزرگ است و باید شکرگزار باشیم ،الطاف الهی به  جمهوری اسلامی بیکران  است و باید برای حفظ این نعمات ایمان خود را قوی و قدردان این نعمات باشیم.

 

فرمانده سپاه نینوا به اقدام سپاه در خصوص موشک باران لانه جاسوسی اسراییل در اربیل عراق اشاره کرد و گفت : این قدرت و توان بازدارنده سپاه بسیار ارزنده است و باید به آن توجه ویژه ای داشته ای باشیم.

 

سردار شاهکوهی خطاب به فعالان مجازی استان گفت: همانطور که کاستی ها و برخی نواقص کشور در فضای مجازی مطرح می شود باید توانمندی و خدمات کشور هم بازگو شود تا اسیر حربه سیاه نمایی دشمن نشویم.

 

کد خبر 1158141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha