جهاد تبیین مقابله  با سیاه نمایی دشمن است

حجت الاسلام محمد حسنی با بیان اینکه جهاد تبیین ابتدا بر عهده متخصصان این امر مانند حوزویان و دانشمندان و سپس آحاد جامعه به اندازه توان خود در این موضوع تکلیف دارند گفت: جهاد تبیین مقابله با سیاه نمایی دشمن است .

حجت‌الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد جهاد تبیین با توجه تاکیدات رهبر انقلاب گفت:  از واژه جهاد این گونه برداشت می شود که همواره جهاد در مقابل دشمن است. منظور از جهاد تبیین روشنگری در رابطه با سیاه نمایی هایی است که دشمن علیه نظام اسلامی انجام می دهد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تلاشها و رشادتهای رزمندگان در دفاع مقدس افزود: همان گونه که در جنگ فیزیکی و در جنگ سخت، جنگ در مرحله اول بر عهده ارتش و تکلیف نیروهای مسلح قرار دارد یعنی بر عهده متخصصان جنگ سخت است اما در مرحله دوم جنگ بر عهده همه ملت است.

 

وی اظهار کرد: در جهاد تبیین هم که جهاد نرم علیه دشمن حساب می شود مانند جنگ سخت است یعنی تعدادی که به عنوان متخصصان امر جهاد تبیین مانند علما، دانشمندان، حوزویان و دانشگاهیان موظف هستند تا در این زمینه روشنگری کنند و در مرحله بعد باید این جهاد تبیین مانند جهاد سخت همگانی شود و تمام ملت موظف اند به اندازه توان خود در جهاد تبیین مشارکت کنند.

کد خبر 1158143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha