آغاز فعالیت ۲ قرارگاه جهادی ملی کشور در جنوب کرمان 

الله بداشتی گفت: امروز ۲ قرارگاه ملی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را آغاز کرده و امروز شاهد هستیم که در حوزه آب رسانی، آب شرب سالم و آب کشاورزی که یکی از ضروری ترین مبحث حوزه ایجاد اشتغال در استان به خصوص جنوب کرمان است، انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۴ اسفندماه امروز آئین فعالیت های جهادی بسیجیان (ملی، استانی، پهنه ای و منطقه ای) با محوریت شهرستان قلعه گنج آغاز شد.

«الله بداشتی» در این آئین، گفت: امروز ظرفیت بی بدیل گروه های جهادی به بیش از ۴۳ هزار گروه جهادی سازماندهی شده رسیده که پس از فرمان ولی امر مسلمین در سال ۱۳۷۹  شکل گرفت.

جانشین بسیج سازندگی کشور افزود: گروه های جهادی امروز به عنوان یک ظرفیت عظیم نیروی انسانی جهادی الهی برای کمک به مردم بالاخص مردم شریف در مناطق کمتر توسعه یافته حضور پیدا می کنند تا چهره فقر را کمرنگ کرده و عمران و آبادانی را اضافه کنند و در کنار مردم به رفع استضعاف کمک کنند، و همچنین به دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات سریع تر به ولی نعمتان  انقلاب اسلامی، کمک می کنند.

وی ابراز کرد: امروز ۲ قرارگاه ملی کشور در جنوب کرمان فعالیت خود را آغاز کرده و امروز شاهد هستیم که در حوزه آب رسانی، آب شرب سالم و آب کشاورزی که یکی از ضروری ترین مبحث حوزه ایجاد اشتغال در استان به خصوص جنوب کرمان است، انجام می شود.

بداشتی ادامه داد: امروز شاهدیم که ظرفیت های جهادی با کمک دستگاه‌های اجرایی با توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) اقدامی را انجام می دهند تا ایجاد اشتغال پایدار در استان، در شهرستان، در روستاهای ما که منشا تولید هستند، شکل بگیرد تا در حوزه اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار باشیم.

جانشین بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: ما امسال در نوروز ۱۴۰۱ که بهار خدمت نام گذاری شده است، ۵ قرارگاه ملی، ۳۲ قرارگاه استانی و بیش از ۱۶۰ قرارگاه پهنه ای شهرستانی را سازماندهی کرده ایم که از ظرفیت ۴۲ هزار گروه  جهادی، ۲ هزار و ۱۰۰ قرارگاه جهادی به ظرفیت ۴۵ هزار نفر در سراسر کشور به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: امروز در کنار شما هستیم تا در ابتدا اولویت ها را احصا کنیم و سپس مشکلات و آسیب ها را به فرصت خدمتگزاری تبدیل کنیم، امروز لوکوموتیو بسیج هم پیش رونده است و هم پیشبرنده، ما به عنوان خادمین ملت در کنار مردم قرار خواهیم گرفت برای اینکه با هم افزایی و وحدت به مردم خدمت رسانی کنیم.

بداشتی تصریح کرد: جهادگران ما قبل از اینکه متحرک باشند محرک هستند گروه های جهادی بسیج وصل کننده هستند، از ظرفیت بی‌بدیل مردم استان، خیرین، دستگاه های پشتیبان سپاه و بسیج و نیروهای جهادی دست به دست هم خواهیم داد برای این که خودمان بسازیم البته جهادگران ما در ایام نوروز هجرت می کنند تا در ابتدا خود را بسازند و در این سازندگی برای اقدام جهادی بیشتر ساخته شوند.

جانشین بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: جهادگران در سراسر کشور در ایامی که همه در تعطیلات نوروز هستند، سختی هجرت را برای کمک به رفع استضعاف، عمران و آبادانی، حوزه سلامت برای این که بسته های خدمت مومنانه را بی منت به دست ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی برسانند، تحمل می کنند و در کنار محرومین تعطیلات خود را سپری می کنند.

وی ابراز کرد: مفتخریم که خدمتگزار مردم هستیم و نوکری آنها را داشته و در هر حال در کنار مردم باشیم مخصوصا در زمان بحران که مردم بیشتر نیازمند حضور ما هستند.

بداشتی اظهار کرد: امروز سپاه، بسیج، گروه های جهادی و مدیران ارزشی جهادی حاضر در این جمع، برای کمک به مردم آستین همت را بالا زده و آمادگی کامل برای خدمت رسانی دارند.

جانشین بسیج سازندگی کشور یادآور شد: سازمان بسیج سازندگی که به فرمان حضرت آقا تشکیل شده جوانانی برای کمک به مردم فرستاده که از جنس انقلاب هستند.

وی ادامه داد: امروز هر تهدیدی را این جوانان تبدیل به فرصت می کنند، این عزیزان دانش آموخته مکتب حاج قاسم هستند، حاج قاسمی که اخلاص در عمل و زندگی داشت و این عزیزان قطعا و یقینا می توانند پرچم دار و ادامه دهنده راه حاج قاسم باشند.

بداشتی خاطرنشان کرد: همین جا آمادگی خود را برای کمک بیشتر با ظرفیت مدیران جهادی، قرارگاه های جهادی، بسیجیان جهادگر، مردم شریف، خیرین، دستگاه های اجرایی اعلام می کنم تا بتوانیم خدمت بی بدیلی را برای مردم شریف استان کرمان و مخصوصا جنوب استان داشته باشیم.

گفتنی است؛ امروز عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان قلعه گنج توسط قرارگاه و گروه های جهادی فعال در نوروز ۱۴۰۱ آغاز شد.

کد خبر 1158146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha