۸ هزار میلیارد ریال اعتبار در پروژه نفتی دانان هزینه شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۰درصد ظرفیت تولید در میدان نفتی دانان دهلران محقق شده و تاکنون ۸ هزار میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در حاشیه بازدید از پروژه  نفتی دانان، اظهار کرد: حفر ۱۱ حلقه چاه از از اهداف این طرح است که منجر به تولید ۱۱ هزار بشکه نفت در روز می شود.

 

فرماندار ویژه دهلران اشتغالزایی یک هزار و ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم را از دیگر مزایای این پروژه دانست و یادآور شد: ۷۵ درصد افراد شاغل در این طرح، بومی هستند و بکار گیری نیروهای بومی در اولویت است.

 

وی به مسئولیت های اجتماعی شرکت های حوزه انرژی در منطقه اشاره و گفت: در این حوزه باید بیش از پیش دقت نظر شود.

 

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت گردش اقتصادی شرکت ها در شهرستان تاکید کرد و افزود: استفاده از نیروی کار بومی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی در خصوص جذب‌ نيرو در شرکت های منطقه اشاره کرد و گفت:  برابر مصوبه  شورای تأمین استان باید همه‌ افراد در سامانه کاریابی و نيروي انساني به شرکت های منطقه معرفی شوند تا حق هیچ یک از افراد جویای کار تضییع نشود. 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: خوشبختانه با ایجاد اين سامانه هیچ کسی نمی تواند افراد را سفارشی به شرکت ها معرفی کند.

 

صادقی از شرکت های فعال در منطقه خواست در هر گونه شرایط احتمالی بحرانی کمک کار و در راستای خدمت رسانی همکاری و مساعدت کنند.

 

 

 

کد خبر 1158147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha