ماموریت سازمان تبلیغات فراهم کردن فضای فکری و عقلانی برای نخبگان و کنشگران است

حجت الاسلام قانع گفت: ماموریت اصلی سازمان تبلیغات این است که بتوانیم فضای فکری و عقلانی را برای همه مردم و نخبگان و کنشگران فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «حسن قانع»، امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در دیدار با امام جمعه جهرم گفت: به یک معنا ماموریت فرهنگی دینی متوجه سازمان تبلیغات شده است و امیدواریم با نگاه دولت جدید و اشراف نماینده ولی فقیه در استان عمق بخشی به حوزه فرهنگ دینی را بیشتر از قبل انجام دهیم.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس افزود: ماموریت اصلی این است که بتوانیم فضای فکری و عقلانی را برای همه مردم و نخبگان و کنشگران فراهم کنیم.

 

وی حوزه خانواده و سبک زندگی، بحث فرق و مذاهب و بحث راهبردی محتوایی و علمی را از جمله حوزه های مهمی عنوان کرد که این سازمان به آن نگاه ویژه ای دارد.

 

حجت الاسلام قانع، عمق بخشی و اعتقاد به امام عصر  به خصوص در قشر خاکستری و موضوعات دیگری چون مشارکت دادن حوزه‌های علمیه در کنشگری اجتماعی و فرهنگی و ارتباطات فرهنگی و علمی بیشتر را از جمله فعالیت های این سازمان دانست.

 

وی بیان کرد: امام جمعه جهرم شخصیت فرهیخته،  وزین و نعمتی هستند که از وجود و نظرات ایشان باید بیشتر بهره ببریم،جهرم با این سابقه و داشتن بزرگان و نخبگانی که به عرصه های ملی معرفی کرده است، می‌طلبد مورد عنایت بیشتری قرار گیرد.

کد خبر 1158150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha