جوانان مخاطب پیامها در بیانات رهبر معظم انقلاب هستند

یامین پور با بیان اینکه جوانان مخاطب پیامها در بیانات رهبر معظم انقلاب هستند؛ گفت: ایشان از دهه ۸۰ به بعد پیام هایی با عناوین عدالت، جنبش نرم‌افزاری، جوان مومن انقلابی، آتش به اختیار بودن و گام دوم با هدف ورود نسل جوان برای بهبود اوضاع کشور داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «وحید یامین پور» امروز سه‌شنبه (۲۴ اسفند) در همایش جهاد اکبر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور و ویژه برنامه روز جوان در مشهد بیان کرد: ۲۲ بهمن ۵۷ روز آغاز انقلاب اسلامی خواهد بود و پیروزی انقلاب زمانی است که اهداف و آرمانهای انقلاب محقق شود.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پیش تر تصور بر این بود که تحولات مهم کشورها توسط دولت و حاکمیت بواسطه داشتن امکانات، ساختار و پول رقم می‌خورد، در حالیکه این دیدگاه صحیح نیست، چراکه دولتها توان رقم زدن تحولات بزرگ را ندارند. هر چه می‌گذرد دولتها در جهان ضعیف‌تر می شوند و اکنون توان آنها در برابر اقدامات و تغییرات ناشی از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد غیررسمی و بومی تضعیف شده است.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود پیرامون گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب قرار داده‌اند، لذا تحولات قرار است به دست جوانان رخ دهد، امیدواریم نور آرمان خواهانه موجود در اینگونه مراسم‌ها و جمع‌های تشکیلاتی تداوم یابد.

 

یامین پور با بیان اینکه البته دولت ها می‌توانند زمینه‌ساز تحقق اهداف بوده و در این مسیر مانع زدایی کرده و اداره کننده تحولات کشور باشند؛ افزود: جوانان مخاطب پیامها در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند، پیامهای رهبر معظم انقلاب از دهه ۸۰ به بعد با عناوین عدالت، جنبش نرم‌افزاری، جوان مومن انقلابی، آتش به اختیار بودن و در نهایت گام دوم انقلاب با هدف ورود نسل جوان برای تغییر و بهبود اوضاع کشور ارائه شده است.

                                                                                     

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان، چهار نفر از جوانان ورزشکار و مبتکر به نامهای فاطمه عبادی رتبه نخست استعدادیابی کشور، طراح و کارآفرین، میکائیل دیانی کارگردان و فعال دانشجویی،  هاشمیه متقیان معاوی دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و امیر رضایی مخترع توانیاب با ثبت ۱۳۵ اختراع، مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 1158159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha