تشدید بازرسی ها در بازار جیرفت تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد 

علی میرکهنوج گفت: تشدید بازرسی ها در روزهای پایانی سال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و رسیدگی به شکایات مردمی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی میرکهنوج» در نشست با مدیران اجرایی و بازرسان اتاق اصناف جیرفت، ضمن تشکر از زحمات یکساله بازرسان و مدیران اجرایی اتاق اصناف، گفت: احترام به ارباب رجوع و پاسخ قانع کننده به آن از یک سو و رسیدگی به شکایت آنها در راستای احقاق حق شان، توجه ویژه ای شود.

رئیس اتاق اصناف جیرفت خاطرنشان کرد: بازاریان نیز جزئی از مردم هستند و آنها هم دچار مشکلاتی هستند اما می طلبد رعایت حال مشتریان را داشته باشند.

وی تاکید کرد: تشدید بازرسی ها در روزهای پایانی سال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد و رسیدگی به شکایات مردمی باید در اولویت قرار گیرد.

میرکهنوج با تاکید بر پیگیری و رسیدگی به امور محوله خصوصا نظارت و بازرسی ها در روزهای پایانی سال، ابراز کرد: بازرسان اتاق اصناف باید با هرگونه تخلفی به شدت برخورد کنند تا حق مردم ضایع نشود.

رئیس اتاق اصناف جیرفت در خاتمه ضمن درخواست از مردم، عنوان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، امتناع از فروش، عدم صدور فاکتور به مشتری و غیره با شماره 03443316552 تماس گرفته و یا حضوری به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف جیرفت مراجعه کنند.

کد خبر 1158169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha