آسیب های اجتماعی موجود بزرگترین تهدید برای انقلاب/ ظرفیت جامعه مداحان باید تبدیل به فعل شود

حسین زاده با بیان اینکه آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، بزرگترین خطری است که انقلاب را تهدید می کند گفت: خلا های موجود در حوزه های اجتماعی ناشی از عدم حضور مردم در بدنه و ساختار حل مشکلات اجتماعی است و لذا حضور مردم نیز در این زمینه لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «مهدی حسین زاده» ظهر امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) در دیدار با مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دو شهرستان آبادان و خرمشهر که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تاکید بر استفاده از ظرفیت مداحان در حل امورات اجتماعی اظهار کرد: ظرفیت جامعه مداحان می بایست تبدیل به فعل شود و با تشکیل شورای علمی در هیئت ها، مشکلات اجتماعی را بیش از پیش سامان دهیم.

 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه جامعه ایرانی دل در گروه اهل بیت دارد افزود: بزرگ ترین خطری که انقلاب اسلامی و ارزش های ما را تهدید می کند، آسیب های اجتماعی موجود در جامعه است.

 

وی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند با بیشترین جمعیت در بین دیگر مناطق آزاد کشور و آسیب های اجتماعی که به تبع آن در این منطقه وجود دارد، نیاز به تشکیل کانون و یا هر تشکل منسجم دیگری برای مداحان اهل بیت و این قشر مهم فرهنگی جهت رسیدگی به این معضلات دارد.

 

حسین زاده حضور پررنگ مردم در رفع و حل مشکلات اجتماعی را یک امر مهم برشمرد و اضافه کرد: علت اصلی تشکیل این جلسه و حضور در منطقه آزاد اروند، افتتاح قرار گاه امداد اجتماعی امیرالمومنین در دبیرخانه است.

 

وی خلأهای موجود در حوزه های اجتماعی را ناشی از عدم حضور مردم در بدنه و ساختار حل مشکلات دانست و یاد آور شد: به همین منظور، ساختار جمعیت امیرالمومنین تشکیل شد تا مردم نیز در بدنه و ساختار حل مشکلات اجتماعی حضور داشته باشند.

 

کد خبر 1158171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha