خیرین نقش ارزنده ای در زمینه تهیه جهیزیه دارند

آیت الله حسینی ازدواج را یکی از مسائل مهمی دانست که باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد و گفت: یکی از دغدغه های جدی عروس و دامادها تهیه جهیزیه بوده که با توجه به گرانی در بازار و بحث اشتغال، می طلبد که خیرین در این زمینه نقش ارزنده خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز ( ۲۴ اسفند ماه) در آئین توزیع ۱۸۰ سری جهیزیه قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور و گروه جهادی حضرت رقیه سلام الله علیها یاسوج که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: کار این گروه جهادی و سپاه شهرستان بویراحمد در زمینه تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان تحسین‌برانگیز است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ازدواج را یکی از مسائل مهمی دانست که باید بر روی آن سرمایه گذاری کرد و گفت: یکی از دغدغه های جدی عروس و دامادها تهیه جهیزیه بوده که با توجه به گرانی در بازار و بحث اشتغال، می طلبد که خیرین در این زمینه نقش ارزنده خود را ایفا کنند.

 

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی، سن ازدواج در جامعه بالا رفته و می طلبد همه مردم، خیرین و مسئولان در این عرصه ورود پیدا کنند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: پیوند ازدواج از جهت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به نفع جامعه اسلامی، انقلاب و مکتب تشیع است، زیرا دشمن تلاش می‌کند بی بندباری و ولنگاری را در جامعه اسلامی ایران ترویج دهد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید دوباره بر تلاش دشمن در راستای بی بندوباری افراد جامعه به ویژه جوانان، یادآور شد: بحث فرزندآوری یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی ایران از حیث فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بوده که باید در دستور کار افراد جامعه به ویژه زوج های جوان قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه ای که نیروی انسانی نداشته باشد از بین خواهد رفت، گفت: وقتی مسئله اسلام و تشیع مطرح باشد باید فرزندانی تربیت کرد که این مسیر را ادامه داده و نباید در این راستا دچار کوتاهی شویم.

 

آیت الله حسینی جمعیت را مولفه قدرت و فرهنگ دانست و افزود: در دنیای زورگویی و قلدری، جمعیت بسیار یک کشور برای ملت و آن سرزمین قدرت محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: فرزندان انقلاب و نظام همیشه شجاع و جسور بودند و این کار را در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عملیات چند روز قبل با پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی در اربیل عراق و همچنین موشک باران پایگاه عین الاسد این شجاعت، جسارت و قدرت را به اثبات رساندند.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی فرزندان ایران اسلامی پایگاه عین الاسد را مورد هدف موشک باران قرار دادند، حساب کار دست دشمنان آمد که با زبان زور نمی توانند با ملت ایران صحبت کنند.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: آینده ایران اسلامی در دست نوجوانان و جوانان است و این نسل ها باید بتوانند فرزندان خود را در شان جامعه، انقلاب، نظام و تشیع تربیت کنند.

 

امام جمعه یاسوج انقلاب اسلامی ایران را مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف دانست و از همه گروه های جهادی و افرادی که در زمینه جمع ‌آوری و توزیع جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند کمک کردند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1158179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha