احداث شبکه توزیع و انتقال آب در چابکسر و دوران محله؛ آغاز عملیات از فروردین ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه پس از پیگیری‌های مستمر شبکه توزیع و خط انتقال آب دوران محله و خطوط انتقال آب بخش چابکسر احداث می‌شود گفت: پیمانکار این پروژه مشخص شده و روند اجرایی آن از فروردین ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: پس از پیگیری‌های مستمر شبکه توزیع و خط انتقال آب دوران محله و خطوط انتقال آب بخش چابکسر احداث می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر برای اجرای این پروژه هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با تاکید بر اینکه پیمانکار این پروژه آبرسانی مشخص شده و روند اجرایی آن از فروردین 1401 آغاز می‌شود عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه تامین آب شرب سالم و بهداشتی، اجرای پروژه‌های راهسازی، برق‌رسانی‌ و گاز رسانی از مواردی است که در اولویت برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

 

صفری ملک میان اتمام پروژه‌های نیمه تمام و تامین آب زراعی برای کشاورزان را از دیگر اولویت‌هایی که با جدیت توسط وی مورد پیگیری قرار می‌گیرد خواند و ضمن اشاره به معضل کمبود منابع آبی ابراز داشت: با اتمام فرآیند احداث و آبگیری سد پلرود به عنوان یکی از پروژه‌های ملی بسیاری از مشکلاتی که در حوزه تامین منابع آبی منطقه وجود دارد برطرف می‌شود. 

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه در یکسال و نیم اخیر جلسات متعددی با سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبارات لازم به پروژه سد پلرود رودسر برگزار شده است خاطرنشان کرد: با وجود کمبودها و تنگناهای مالی که دولت با آن مواجه است تلاش می‌کنیم سهم بیشتری از اعتبارات ملی و استانی به دو شهرستان رودسر و املش تعلق گیرد.

کد خبر 1158182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha