نسل جوان و نوجوان‌تشنه فرهنگ ایثار و شهادت هستند/پیشتازی اصفهان در حوزه ایثار و شهادت

احمدی نیا گفت: نسل جوان و نوجوان تشنه فرهنگ ایثار و شهادت هستند و جای کار برای ترویج این موضوع وجود دارد.

«مسعود احمدی نیا« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهارداشت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه و نورانیت و معنویت شهدا به جامعه برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: نسل جوان و نوجوان تشنه فرهنگ ایثار و شهادت هستند و جای کار برای ترویج این موضوع وجود داشته اما همکاری همه جامعه و نهادهای مختلف را نیاز دارد.

 

وی ادامه داد: خون شهدا بیداری و آگاهی ایجاد می کند و گرایش به این سمت  سبب هدایت خواهد شد.

احمدی نیا معتقد است نظام جمهوری اسلامی به همین نورانیت شهدا راهبردی می شود و شهدا در جامعه حضور دارند و وجودشان منشا هدایت است.

 

وی بی توجهی نسبت به سیره شهدا و فرهنگ شهدا را مایه آسیب به نظام و دستاورد آن دانست و خاطرنشان کرد: باید سهم خود را در این ‌مسیر انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اضافه کرد: دشمن در مسیر انقلاب خیلی تلاش کرده ولی همین ‌باور و اعتقادات نگذاشت به کشور آسیب بزند.

 

*پیشتازی اصفهان در حوزه ایثار و شهادت

وی به جمعیت 10 درصدی ایثار و شهادت کشور در استان اصفهان اشاره کرد و اذعان داشت: این استان سهم زیادی از شهدا و ایثارگران را داشته و بسیاری از فرماندهان ارشد کشور متعلق به این منطقه هستند.

 

احمدی نیا، اضافه کرد: مسیر ایثار و شهادت امروز در جامعه نهادینه و زنده بوده و همواره در مقاطع مختلف زمانی شاهد حضور رزمندگانی از این استان برای دفاع از اسلام و کشور بوده ایم.

 

 

کد خبر 1158188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha