دشمن به دنبال ایجاد فتنه‌گری از طریق فضای مجازی است

محمد گفت: امروز فضای مجازی رها شده و دشمن به وسیله آن، سعی در نفوذ میان جوانان دارد و می‌خواهد آنچه در میدان جنگ به دست نیاورده را با فتنه‌گری کسب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار سعید محمد» شامگاه (سه شنبه ۲۴ اسفند) در آئین افتتاح قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای جهاد تبیین که در سالن همایش های ۲۰۰ نفره سارمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، با تاکید بر لزوم شناخت جریان های فرهنگی و رسانه‌ای از سوی حوزه فرهنگ و رسانه اظهار کرد: گروه های فرهنگی و رسانه ای باید در سطح ملی و بین‌المللی جریان‌سازی انجام دهند.

 

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رسالت، اهداف و سیاست‌های فرهنگی و رسانه‌ای مناطق آزاد را کشف استعدادهای فرهنگی هنری و رسانه‌ای خواند و افزود: این استعدادها می بایست در قالب انجمن‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای ساماندهی شوند.

 

وی هدف از راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی رسانه ای جهاد تبیین را پاسخ به شبهات و اقدامات ظالمانه دشمن در رسانه‌ها علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام برشمرد و تصریح کرد: اروند منطقه غیرت و رشادت است و قرارگاه فرهنگی رسانه‌ای جهاد تبیین با محوریت منطقه آزاد اروند تشکیل شد تا دیگر مناطق از این منطقه الگو بگیرند.

 

محمد اضافه کرد: امروز فضای مجازی رها شده و دشمن به وسیله آن، سعی در نفوذ میان جوانان دارد و می‌خواهد آنچه در میدان جنگ به دست نیاورده را با فتنه‌گری کسب کند.

 

 وی با اشاره اینکه این قرارگاه با موقعیت شناسی و دشمن شناسی رهبر کار خود را آغاز کرد یاد آور شد: مردم نباید نسبت به مسئولان بی اعتماد باشند؛ همانطور که باید تبیین کنیم باید با نفاق مبارزه کرد زیرا نفاق به سرمایه های نظام ضربه می زند.

 

کد خبر 1158238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha