پیام تسلیت دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله علوی گرگانی

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «عباس زارع» دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی، تصریح کرد:حسن خلق، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.

 

متن پیام دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران بدین شرح است:

 

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ."

ارتحال ملکوتی مرجع بزرگوار تقلید حضرت آیت‌الله‌ علوی گرگانی (رضوان‌الله علیه) مصیبت عظیم و غمی بزرگ بر جان مردم ولایتمدار ایران اسلامی وحوزه های علمیه  نشاند.


حسن خلق، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی صریح از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و همچنین زهد و ساده‌زیستی، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و جلیل القدر بود.


اینجانب،  این ضایعه عظیم را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار، خاندان معزز و فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسألت می‌نماید .

 

 

کد خبر 1158244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha