پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در پی رحلت آیت الله علوی گرگانی (ره)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور پیامی رحلت مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ( رحمت اله علیه ) فقیه و مرجع بصیر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، پمتن پیام به شرح زیر است:


انا لله و انا الیه راجعون
 
مرحوم آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ( رحمت اله علیه ) فقیه و مرجع بصیر و برخوردار از اندیشه ای روشن بودند .
 

ایشان از اساتید مبرز حوزه‌ی علمیه قم و برجستگان علمی و عملی آن حوزه بودند و بهره مندی معظم‌له از محضر بزرگانی همچون حضرات آیات عظام بروجردی، امام خمینی، گلپایگانی و اراکی ( رحمت الله علیهم اجمعین )در کارنامه علمی ایشان ثبت و همواره عمر شریف و با برکت خود را در جهاد علمی و دفاع از مقدسات امت اسلامی و مسائل بر حقّ آن سپری کردند. 

 

در مسائل انقلاب و کشور، دلسوزانه و مسئولانه ورود میکرد و پشتیبانی صادق برای رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی و مدافعی مجاهد در حفظ آرمان ها وارزش ها محسوب می‌گشت که بی تردید رحلت ایشان برای جامعه‌ی علمی دینی کشور مایه‌ی تأسف است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام این ضایعۀ تلخ را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم « ارواحنا له الفداء »، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، ملت مؤمن و انقلابی ایران، شاگردان، مقلدان و ارادتمندانشان و به ویژه بیت مکرم و فرزندان گرامی ایشان، تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن عالم بزرگوار از درگاه خداوند منّان، رحمت و غفران واسعۀ الهی و برای دوستداران و خاندان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نماید.

 

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

کد خبر 1158288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha