مراسم احیای شب نیمه شعبان در ۱۰مسجد بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان در ۱۰مسجد شهر و روستای بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با گرامیداشت نیمه شعبان اظهار داشت: مراسم احیاء شب نیمه شعبان با حضور مردم مومن و متدین شهرستان بیجار در مساجد شهر و روستا های بیجار با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: این مراسم معنوی با تلاوت قرآن کریم، دعای کمیل، مناجات شعبانیه برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا به اهمیت احیاء شب نیمه شعبان اشاره و بیان کرد: فضیلت شب نیمه شعبان بسیار زیاد است در واقع شب نیمه شعبان شبی است که نباید یک دقیقه آن هم به غفلت بگذرد.

 

وی عنوان کرد: خوشبختانه مردم مومن و متدین شهرستان بیجار همواره در اجرای مراسم دینی و ملی پیشگام هستند و امسال نیز مراسم جشن نیمه شعبان با حضور مداحان و ذاکرین اهل بیت با شور و نشاط خاصی در سطح مساجد برگزار خواهد شد.

 

برگزاری بیش از ۵۰ ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در شهر و روستاهای بیجار

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار  با اشاره به اجرای  ۵۰ ویژه برنامه مراسم جشن و سرور در شهر و روستاهای بیجارهمزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اعیاد شعبانیه به‌ویژه عید نیمه شعبان با شور و نشاط ویژه‌ای در سطح شهر و تمامی روستاهای بیجار برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام مختاری نیا به‌ویژه برنامه‌های نیمه شعبان در شهر بیجار اشاره و بیان داشت: همزمان با شب میلاد حضرت مهدی(عج) ویژه برنامه جشن و شادی در مسجد قائم(عج) و مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین رژه خودرویی نیز با حضور جوانان مومن و انقلابی شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1158419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha