توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط کانون «ولایت عشق» وردنجان

يوسفی گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، تعداد ۹۰ بسته معیشتی که توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» وردنجان، خیرین و کمک های مردمی جمع آوری شده بود بین نیازمندان و محرومین توزیع شد.

«عليرضا يوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و همدلی، تعداد ۹۰ بسته معیشتی که توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» وردنجان، خیرین و کمک های مردمی جمع آوری شده بود بین نیازمندان و محرومین توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقیه (س) وردنجان ادامه داد: این بسته شامل انواع حبوبات، برنج، روغن مایع، قند و شکر، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بود که در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی با اشاره به همکاری مستمر خیرین و کمک های مردمی در راستای کمک به نیازمندان اعلام داشت: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

يوسفی گفت: به همت خیرین و فعالان این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی کمک های مومنانه در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقیه (س) وردنجان ادامه داد: کمک های مومنانه این کانون در راستای یاری رسانی به نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 1158467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha