کانون زینبیه نکا میزبان جشن میلاد امام زمان(عج)

باقری گفت: کانون زینبیه نکا میزبان جشن میلاد امام زمان(عج) است و تلاش داریم تا برای تبیین شعائر دینی و توجه به ارزش ها و انتظار در بین جوانان و نوجوانان گام های ارزشمندی برداشته شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک میلاد امام زمان(عج)  اظهار کرد: میلاد امام زمان(عج) را در پیش داریم و همه تلاش ما در کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری ترویج فرهنگ مهدویت است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: ایجاد فضای یکپارچه‌ تبلیغاتی در مناسبت ‌های مذهبی و ملی مهم در سطح شهرستان از برنامه های مهم ما رد مناسبت هاست که با قوت اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اجتماع منتظران در صبح نیمه شعبان و برگزاری میلاد با سعادت امام زمان(عج) و شعرخوانی و مولودی خوانی از برنامه های مهم ما در این ایام و نیمه شعبان است.

 

باقری گفت: کانون زینبیه نکا میزبان جشن میلاد امام زمان(عج) است و تلاش داریم تا برای تبیین شعائر دینی و توجه به ارزش ها و انتظار در بین جوانان و نوجوانان تلاش شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: کانون مساجد با گسترش فرهنگ مهدویت در میان اقشار مختلف مردم می‌توانند ضمن آشنایی مردم با فرهنگ اهل بیتی ، افراد را به حضور در مسجد ترغیب و با این فرهنگ آشنا کنند.

کد خبر 1158470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha