نیمه شعبان فرصتی مناسب برای پیوند دوباره با مسجد و مهدویت

قلندری گفت: نیمه شعبان فرصتی مناسب برای پیوند دوباره با مسجد و مهدویت است و تلاش برای نهادینه کردن این امر مساله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک در پیش بودن میلاد امام زمان(عج)  اظهار کرد: گسترش و ترویج فرهنگ دینی، اسلامی و اهل بیتی در جامعه که نظام جمهوری اسلامی ایران است از مسائل مهمی است که باید در هر شرایطی مورد توجه قرار گیرد و اکنون در آستانه نیمه شعبان اهتمام ویژه به این امر مهم دینی و اسلامی داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری جامعه نیازمند فرهنگ اهل بیتی و اسلامی برای نجات است تا از گمراهی ها نجات یافته و به سوی تعالی گام بردارد.

 

وی خاطر نشان کرد: استفاده از توان جوانان و نوجوانان در مساجد و برنامه های کانون برنامه ای است که در طول سال اجرایی می شود و  در هر مناسبتی و به هر بهانه ای باید برنامه های مساجد را در کف خیابان برگزار کنیم.

 

قلندری گفت: نیمه شعبان فرصتی مناسب برای پیوند دوباره با مسجد و مهدویت است و تلاش برای نهادینه کردن این امر مساله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در تفکر شیعی انتظار موعود، یک اصل مسلم است و از آن به عنوان برترین اعمال یاد شد و تأکید شد که منتظر فرج باشید و از رحمت خدا مأیوس نشوید و لذا باید این مهم در جامعه نهادینه شود.

 

وی یادآور شد: همه تلاش ما برای دوستی و آشنایی بیشتر با اهل بیت و فرهنگ علوی، مهدوی  و دینی است و همه برنامه های ما در این راستا و با پیوست فرهنگی همراه است.

کد خبر 1158477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha