اسکان مسافران نوروزی در فاروج از ۲۷ اسفند آغاز می شود

مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: آماده سازی فضاهای پیش بینی شده در ستاد اسکان به مراحل پایانی رسیده و از ۲۷ اسفند اسکان مسافران نوروزی آغاز می شود.

«خلیل ذوقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: ستاد اسکان با آماده سازی فضای چند مدرسه، انجام تبلیغات و اطلاع رسانی محلی و مجازی آماده استقبال از مسافران نوروزی در سطح شهر فاروج است.

 

مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: سه  مدرسه فدک، کوثر و شهید حسین پور به عنوان پایگاه های اصلی اسکان هر کدام با تجهیز حداقل ۶ کلاس به یخچال، فرش و تلویزیون آماده ارائه خدمات است.

 

ذوقی افزود: دو  مدرسه فضیلت و الغدیر هم برای شرایط اضطراری پیش بینی شده تا در صورت پر شدن ظرفیت پایگاه های اصلی، مسافران در این مکان ها ساماندهی شوند.

 

وی بیان کرد:‌ با وجود ۶ مرکز شبانه رزی در سطح شهرستان در صورت ایجاد شرایط بحرانی هم برای ساماندهی مسافران ظرفیت فراهم است.

 

مدیر آموزش و پرورش فاروج با اشاره به اینکه ارائه خدمات در ستاد اسکان از ۲۷ اسفند آغاز می شود، بیان کرد: مسافران با مراجعه به نگهبانی اداره آموزش و پرورش و ارائه معرفی نامه به پایگاه های پیش بینی شده، هدایت می شوند.

 

ذوقی گفت: ستاد اسکان محدود به ارائه خدمات به فرهنگیان نیست و تمام مسافران نوروزی می توانند از آن استفاده کنند.

 

کد خبر 1158490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha