توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سیمرغ

اصغری از توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان سیمرغ خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز در بین افراد نیازمند توزیع شده و تا ابتدای ماه مبارک رمضان هم بسته های دیگری در بین جامعه هدف توزیع می شود.

«اصغر اصغری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و با تلاش های انجام شده به همت خادمیاران رضوی بسته های کالای عیدانه در بین نیازمندان شهرستان سیمرغ توزیع شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ افزود: با تلاش ۲۸کانون عمومی محلات و روستاهای شهرستان سیمرغ تلاش شد تا در راستای دستگیری از نیازمندان تلاش شده و در این ایام بسته های معیشتی در بین آنان توزیع شود.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق سنت همه ساله و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین شرایط اقتصادی کشور و گرانی که فشار بر طبقات ضعیف جامعه را بیشتر کرده، کانون خدمات رضوی سیمرغ اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین افراد نیازمند کرد.

 

اصغری از توزیع ۵۵۰بسته معیشتی در بین نیازمندان سیمرغ خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز در بین افراد نیازمند توزیع شده و تا ابتدای ماه مبارک رمضان هم بسته های دیگری در بین خانواده‌های نیازمند هدف توزیع خواهد شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ افزود: ارزش ریالی این بسته های معیشتی ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ريال بوده است که شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و.. است.

 

وی یادآور شد: به مناسبت ماه رمضان هم رزمایش کمک مومنانه اجرایی خواهد شد و گروههای جهادی و خادمیاران رضوی شهرستان سیمرغ در کمک به نیازمندان به صف خواهند شد.

کد خبر 1158491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha