بازارهای ما محل عمل به ارزش های دینی است

ایمانیه گفت: بازار ما محل مناسبی برای عمل به ارزش های دینی است و سپس پرداختن به تجارت است و از همین نظر، کاسب حبیب خداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص 1400 اصناف کشور گفت: کاسب، دوست خداست و دوست خدا شدن افتخار است و به تلاش بسیاری نیاز دارد.

استاندار فارس افزود: بازار ما محلی  برای عمل به اصول و ارزش های دین و سپس کاسبی و تجارت است.

وی اضافه کرد: کسبه و بازاریان ما در پیروزی انقلاب غوغا کردند و در دوران دفاع مقدس همواره حامی جبهه ها بوده اند و ۱۱ هزار شهید حاصل همین ایثار و مجاهدت است.

ایمانیه با اشاره به لزوم توجه به اقامه نماز نیز گفت: قرار گرفتن مسجد شهدا در کنار بازار شیراز فرصت مطلوبی برای حضور کسبه و بازاریان برای اقامه نماز است و این حضور کسبه در اقامه نماز باید از دل و جان باشد و موجب افزایش روح معنویت و رونق کسب و کار بازاریان و روزی بخشیدن خدای متعال می شود.

وی با اشاره به قاچاق کالا بیان کرد: یکی از مهمترین کارها در اشتغال زایی، تقویت تولید داخلی است که باید مبارزه با قاچاق در صدر حمایت از تولید داخلی قرار بگیرد.

استاندار فارس تصریح کرد: کسبه و بازاریان اهرم خوبی برای مبارزه با قاچاق هستند و اجناس فروشگاه خود را به سمت فروش کالای تولید داخلی سوق دهند که این کار موجب به صرفه شدن تولید داخلی و حمایت از اشتغال کشور می شود.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات بیمه، مالیات و ... اصناف استان تلاش خود را با هم اندیشی با اتاق اصناف مرکز فارس در حد توان استان به کار خواهیم گرفت.
 

کد خبر 1158514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha