یادواره شهدا فرصت رهروی راه شهداست

حجت الاسلام محمودزاده گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای انتقال معنویت و یاد و ذکر خداست تا مردم ما رهروان خوب شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمود محمودزاده»، امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص 1400 اصناف کشور گفت: یکی از راهکارهای دین برای دفاع، فرهنگ شهادت است و اگر این فرهنک نبود در طول این ۱۴۰۰ سال دین ما به شکل امروز حفظ نمی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: جوانان مومن ما در میان اهل ایمان مقاماتی کسب کردند و به سوی شهادت رفتند و باید شهید باشی تا شهید شوی که برای لیاقت شهید شدن باید مقاماتی به دست آید.

وی اضافه کرد: این مقامات شامل مقام ایثار است و شهدا می توانند در هر صنف و جایگاهی به این مقام دست یابد.

حجت الاسلام محمودزاده تاکید کرد: مقام لازم دیگر، مقام مجاهدت است و شهدا نخست این مقام را برای کسب مقام شهادت به دست می آورند.

وی تصریح کرد: شهدا به مقام نفس مطمعنه نیز دست می یابند و با رضایت به سوی خدا می شتابند و معاشقه با خدای متعال از مقامات شهید است.

حجت الاسلام محمودزاده تاکید کرد: با برگزاری یادواره شهدا می توانیم پیام خدا، ذکر خدا و معنویت را به تمام مردم انتقال داد تا رهروی راه شهدا باشند.
 

کد خبر 1158517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha