در بحث گفتمان سازی و تبیین کار باید با برنامه و هدفمند پیگیری شود

مجیدی گفت: پژوهشکده ها و اندیشکده های ما پراکنده اند، لذا مجموعه های حاکمیتی باید هم افزایی داشته باشند و در بحث گفتمان سازی و تبیین کار باید با برنامه و هدفمند پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست رونمایی از گزارش «کاستی‌های کنونی و بایستگی‌های دولت سیزدهم، در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» به همت اندیشگاه بیانیه گام دوم با حضور حجت الاسلام علی ذوعلم رییس اندیشگاه گام دوم، حبیب رحیم پور ازغدی مشاور رییس مرکز بررسی های ریاست جمهوری و عطاءالله رفیعی آتانی رییس مرکز پژوهش های مجلس و مجیدی رییس پژوهشکده مطالعات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام چهارشنبه 25 اسفند برگزار شد.

 

مجیدی در این نشست گفت: تلاش ما این است که با رویکردهای اندیشکده ای با دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور ارتباط برقرار کنیم. در حد مقدورات سعی کردیم این مهم را جامه عمل بپوشانیم.

 

وی ادامه داد: سال آینده ۳۵ امین سال تاسیس مجمع تشخیص است که تا حالا ۳۴ سیاست در دوره رهبری مقام معظم رهبری و یک سند سیاست های بازسازی بعد از جنگ در دوره امام، توسط مجمع ابلاغ شده است. این ۳۴ سیاست هم باید مورد بازنگری قرار بگیرد که شکل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.
 
 
وی افزود: پژوهشکده ها و اندیشکده های ما پراکنده اند، لذا مجموعه های حاکمیتی باید هم افزایی داشته باشند و در بحث گفتمان سازی و تبیین کار باید با برنامه و هدفمند پیگیری شود.
کد خبر 1158590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha