تشدید نظارت بر بازار شب عید و افزایش گشت مشترک جهت کنترل و رصد بازار جهرم

اتحاد گفت: به منظور نظارت و تثبیت نرخ کالاها و خدمات پرمصرف ایام نوروز بازرسی ها و گشت مشترک همچنان ادامه دارد و تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالا و خدمات به ویژه اقلام پرمصرف و اولویت دار در ایام نوروز ۱۴۰۱ بازرسي ها و گشت مشترک نظارت ها بر واحدی های صنفی با توجه به ایام پایانی سال افزایش پیدا کرده و تا تاريخ ۱۵ فروردین سال جديد نیز ادامه دارد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: همچنین صبح امروز هم گشت مشترک با حضور، فرماندار ویژه شهرستان جهرم، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه جهرم، رئیس اتاق اصناف، اعضای انجمن حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسان اداره صمت و اصناف و … انجام شد.

 

وی بیان کرد: در این بازرسی از ۱۲۰ واحدهای صنفی کیف و کفش، پوشاک و البسه، میوه و تره بار، آجیل و خشکبار در سطح مرکز شهر بازرسی انجام شد که در این خصوص ۳۰ پرونده تحت عنوان گرانفروشی و عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تکمیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

 

اتحاد ادامه داد: همچنین به منظور نظارت و تثبیت نرخ کالاها و خدمات پرمصرف ایام نوروز بازرسی ها و گشت مشترک همچنان ادامه دارد و تشدید می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد:‌شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر 1158601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha