آماده سازی هتل ها و مدارس کرمان برای پذیرایی از مسافران نوروزی/ اپلیکیشن «دیار مرد میدان» طراحی شد

آماده سازی هتل ها و مدارس، پیش بینی پروازهای فوق العاده از فرودگاه بین المللی کرمان و طراحی اپلیکیشن «دیار مرد میدان» به عنوان راهنمای زائران حاج قاسم و...بخشی از دهها اقدامی است که در آستانه نوروز انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ فریدون فعالی، چهارشنبه(25 اسفند) در نشست ستاد خدمات سفرهای از آماده سازی 11 هزار و 965 اتاق در هتل ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: علاوه بر این، 255 مدرسه در کل استان که 103 مورد آن در کرمان است، پذیرای مسافران نوروزی است که حدود 700 کلاس آن مختص زائران مرقد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

 

وی از آماده سازی خوابگاه های دانشجویی و  تعدادی از سالن های تربیت بدنی هم خبر داد و افزود: شهرداری باید فضاهایی برای اسکان مسافران در پارک ها در نظر بگیرد و همچنین نیروهای انتظامی امنیت آنها را تامین کنند.

 

 

 

فعالی از دایر شدن دو بازارچه صنایع دستی در یخدان مویدی و در محور هفت باغ علوی خبر داد و اعلام کرد: نزدیک 50 درصد ظرفیت هتل های استان برای ایام نوروز تکمیل شده است.

 

 

در این نشست کیوان محمودی، مسئول کمیته زائرین ستاد مکتب حاج قاسم هم گفت: اپلیکیشن « دیار مرد میدان »به عنوان راهنمای زائران حاج قاسم از امشب و از طریق برنامه دیوار قابل دریافت است.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب که از دهم اسفندماه آغاز شده؛ اظهار کرد: کسانی که از استان قصد عزیمت خودجوش و خودرویی دارند برای تاریخ های 27 اسفند جاری و اول، چهارم و هفتم نوروز، جهت استفاده از اردوگاه اهواز با شماره تلفن09134420350 هماهنگ کنند.

 

 

قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان هم گفت: پروازهای کرمان به مشهد، دمشق، بغداد، نجف و کیش نسبت به گذشته قابل ملاحظه است و بیش از 20 پرواز برنامه ریزی شده و پرواز فوق العاده هم در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1158605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha