نصب بیش از ۶۰ المان نوروزی در اراک

حسنی از نصب بیش از ۶۰ المان نوروزی در اراک جهت استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۱خبر داد.

«احمد حسنی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ۶۰ المان نوروزی در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۱ در نقاط مختلف شهر اراک نصب می شود.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به اینکه زیباسازی فضاهای شهری موجب ایجاد سرزندگی و شادابی در زندگی شهروندان می گردد، افزود: در آستانه سال نو و در راستای فضا سازی محیط شهری و زیبا سازی فضاهای عمومی نصب المان های نوروزی در دستور کار سازمان می باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان و تلطیف فضاهای شهری است، خاطر نشان کرد: المان های شهری یکی از مهم ترین ارکان زیبا سازی به شمار می آیند.

این مقام مسئول ادامه داد: طی جلسات متعددی که با هنرمندان و صاحب نظران در این زمینه برگزار شده است المان هایی مبتنی بر آیین و فرهنگ مردم اراک و بر مبنای نیاز جامعه انتخاب و طراحی شده است و در همین راستا بیش از ۶۰ المان نوروزی جدید طراحی و در مناطق پنجگانه جانمایی و در راستای استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۱ نصب می گردد.

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اضافه کرد: در طراحی المان های نوروزی معیارهای زیبا شناختی، انتقال معانی و مفاهیم فرهنگی منطبق بر هویت شهری مد نظر قرار گرفته، تا علاوه بر زیبایی بصری، اراکی با نشاط تر داشته باشیم، تا شهروندان گرامی بتوانند لحظاتی خاطره انگیز را در این فضاهای طراحی شده در کنار خانواده سپری کنند.

 

حسنی فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری جهت استقبال از نوروز و بهار ۱۴۰۱ در تمام نقاط شهر اراک با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم لحظات خوب و خاطره انگیزی را برای مردم رقم بزنیم و از خداوند منان آرزوی سالی توام با سلامتی و سرشار از موفقیت برای شهروندان داریم.

کد خبر 1158611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha