بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) نیمه شعبان را جشن می گیرند

محبوبه جبالبارزی گفت: در نظر داریم به مناسبت نیمه شعبان جشن باشکوهی همراه با برنامه های شاد و متنوع اجرا کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در نظر داریم به مناسبت نیمه شعبان جشن باشکوهی همراه با برنامه های شاد و متنوع اجرا کنیم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در تشریح برنامه های جشن میلاد امام زمان (عج)، بیان کرد: سخنرانی با محوریت فرهنگ انتظار و مهدویت یکی از این برنامه ها است.
 
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این جشن باشکوه مولودی خوانی، اجرای سرود و نمایش با استفاده از ظرفیت بچه های مسجدی عضو کانون است.
 
جبالبارزی ابراز کرد: همچنین مسابقه ای با موضوع انتظار در نظر گرفته شده که در این راستا شرکت کنندگان در این جشن باید به سوالاتی که به همین منظور طراحی شده، پاسخ دهند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: به برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه یک کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۵ هزینه سفر به مشهد مقدس و دوچرخه اهدا می شود.
 
وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان، اهدای ۴ سری کمک جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت است.
 
جبالبارزی اضافه کرد: همچنین به همت بچه مسجدی های کانون به مدت ۲ روز موکب برپا می شود، قرار است در این ایستگاه صلواتی شربت، شیرینی و اقلام فرهنگی تبلیغی مهدویت توزیع شود. 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم نمایشگاه عکس از فعالیت ها و برنامه های چندین ساله این کانون فرهنگی هنری را راه اندازی کنیم.
 
وی یادآور شد: در آستانه ورود به این عید خجسته، با مشارکت اعضای کانون، مسجد چراغانی و آذین بندی شده و در فضای مجازی نیز کلیپ و عکس نوشت منتشر می شود.
 
جبالبارزی در خاتمه هدف از اجرای این برنامه ها را ترویج فرهنگ انتظار در جامعه عنوان کرد.
کد خبر 1158616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha