عدم اجرای مناسب سازی توسط دستگاه های فارس تخلف از قانون است

هوشیار گفت: مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای افراد دارای معلولیت و لزوم قانونی اجرای آن از محل اعتبارات هر دستگاه ضروری است و عدم اجرای آن در هر دستگاه استان تخلف از قانون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تعاملات مثبت بهزیستی فارس با مجموعه شورای اسلامی شهر شهر شیراز در مسائل مشترک و موضوعات فرهنگی و است.

سرپرست بهزیستی فارس ادامه داد: مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای افراد دارای معلولیت و لزوم قانونی اجرای آن از محل اعتبارات هر دستگاه ضروری است و عدم اجرای آن در هر دستگاه استان تخلف از قانون است.

وی تاکید کرد:  برپا کردن غرفه های دائمی با جانمایی در مکان های پر تردد از ملزومات ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان بهزیستی فارس است.

خاطر نشان می شود در این نشست، سرپرست بهزیستی فارس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز پرهیز از کار جزیره ‌ای، تشکیل کارگروه مشترک به منظور عملکرد یکپارچه و کار هماهنگ را زمینه ایجاد فصل جدیدی از تعاملات بهزیستی فارس و شورای اسلامی شهر شیراز در سال پیش رو دانستند.

کد خبر 1158617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha