لزوم توجه به برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری ها و فرمانداری ها

یامین پور گفت: برگزاری جدی ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری ها و فرمانداری ها مورد تاکید ریاست جمهوری قرار دارد و ستاد امور جوانان، محلی برای به اشتراک گذاشتن آخرین پایش های حوزه جوانان است که در استان ها و شهرستان ها فعال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «وحید یامین پور»، امروز (چهارشنبه 25 اسفند) در دیدار با امام جمعه شیراز به مناسبت هفته جوان گفت: جهان کنونی جهان رسانه است و جوانان امروز وقت خود را با رسانه ها سپری می کنند و خانواده در اولویت بعدی آنان قرار دارد.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: ۸۹ و سه دهم جوانان ایرانی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها استفاده می کنند و ۷۰ درصد این استفاده به اینستاگرام اختصاص دارد و برای ارائه محتوای مناسب در این فضا باید بیشتر کار شود.

وی اضافه کرد: شخصیت های برتر مورد توجه جوانان و نوجوانان چهره های اروپایی و هالیودی است و امیدواریم با رویکرد جدید دولت در انتخاب مدیران جوان شاهد تحولی در گسترش افکار ایرانی و اسلامی باشیم.

یامین پور با اشاره به برگزاری اجلاس «هم آهنگ» در مشهد مقدس عنوان کرد: یاری رسانی و عزم ملی با کمک رسانه ملی در این امر حائز اهمیت است و موجب شناساندن الگوها به قشر جوان می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری جدی ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری ها و فرمانداری ها مورد تاکید ریاست جمهوری قرار دارد و ستاد امور جوانان، محلی برای به اشتراک گذاشتن آخرین پایش های حوزه جوانان است که در استان ها و شهرستان ها فعال شود.

کد خبر 1158635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha