۱۵۰۰ پنل خورشیدی به مددجویان کمیته امداد خوزستان تحویل داده می‌شود

خاکسار از تحویل پنل‌های خورشیدی به منظور اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: در این راستا سال آینده یک هزار و ۵۰۰ پنل خورشیدی به مددجویان این نهاد در خوزستان تحویل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مصطفی خاکسار» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در آئین اهدای صفحه خورشیدی به تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در روستای بن عباس شهرستان رامهرمز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تحویل پنل‌های خورشیدی به مددجویان زیر پوشش این نهاد به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر هستیم.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه در این راستا سال ۱۴۰۱ تعداد یک هزار و ۵۰۰ صفحه خورشیدی تحویل مددجویان کمیته امداد در خوزستان می‌شود افزود: ۳۰۰ پنل خوزشیدی تا ۲ ماه آینده به خانواده‌های مددجو در این استان تحویل داده می‌شود.

 

وی اضافه کرد: استان خوزستان با توجه به شرایط آب و هوایی و وجود صنایع مختلف مصرف برق بالایی دارد که با استفاده از پنل‌های خورشیدی می‌توان به تولید برق در این استان کمک‌ کرد.

 

خاکسار با اشاره به اینکه مددجویان برق تولیدی را به سازمان آب و برق می فروشند و هر ۴۵ روز هزینه خرید برق به مددجو پرداخت می شود تصریح کرد: قیمت هر پنل خورشیدی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که ۸۵ درصد آن در قالب تسهیلات ارزان قیمت، ۱۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز از سوی خیران پرداخت می‌شود.

 

کد خبر 1158636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha