خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور توسط هلال احمر

خدادادی از ارائه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور توسط جمعیت هلال احمر خوزستان در ورودی شهرها و یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (چهارشنبه ۲۵ اسفند) در حاشیه افتتاحیه طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر خوزستان که در شهرستان بهبهان برگزار شد اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی، در سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر با توجه به شرح وظایفی که داشته، در کنار سایر مجموعه‌ها همچون فرمانداری، استانداری، راهسازی، آتش‌نشانی و ... تمهیدات لازم جهت ارائه خدمت به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور را فراهم کردند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در این راستا حدود ۶۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و پایگاه‌های موقت، فضاهای دوستدار کودک و ایمنی و سلامت نوروزی جوانان، سه پایگاه ساحلی و ۲ پایگاه مرزی برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی و زائران راهیان نور در ورودی شهرها و یادمان‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

 

وی اضافه کرد: با به کارگیری بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از امدادگران، نیروها و داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان، بیش از ۴۵ دستگاه آمبولانس، ۲۰ خودروی امداد و نجات و یک فروند بالگرد زمینه‌ساز ارائه خدمات را فراهم کردیم.

 

خدادادی تصریح کرد: در کنار آن طرح مرزبانی‌ها را داشتیم که با کمک خیرین بسته‌های به عزیزان در مرزهای خوزستان شامل پایگاه‌های مرزی، سربازان و نیروهای انتظامی مرزبانی اهدا شده است.

 

کد خبر 1158642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha