محصولات با کیفیت در شان بانوان محجبه تولید شود

واعظ گفت: ما معتقدیم که باید بیش از پیش به بانوان محجبه و مسلمانمان بها دهیم و به همین جهت می‌خواهیم محصولات باکیفیت در حد مدل‌های خارجی و حتی بهتر از آن، اما با طراحی و پوشش ایرانی و اسلامی تولید کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی واعظ» در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی عفاف و حجاب، اظهار کرد: پس از ۲۵ سال کار و تلاش بسیار خوشحالم که راه درست را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم اقداماتمان موجب خوشنودی ایزدمنان بشود.



مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب با اشاره به اینکه واحد عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در صنعت پوشاک و حمایت از محصول و تولیدکننده ایرانی با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان دایر شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی ۱۰۰ اشتغال مستقیم ایجاد شده است به‌زودی این میزان اشتغال با به‌کارگیری جوانان توانمند و جویای کار ۲ برابر خواهد شد و تلاشمان این بوده که به سهم خود و با افتخار تمام در اشتغال جوانان نقش‌آفرین باشیم.

 

وی با بیان اینکه از مسئولان می‌خواهیم از تولیدکننده ایرانی و عرضه کننده محصول داخلی حمایت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: نیازمند برداشته شدن کاغذبازی‌ها و رفع مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی و همچنین مبارزه قاچاق پوشاک و سودجویان این عرصه تا بتوانند با امید بیشتری کار کنند.


واعظ با تاکید بر اینکه فعالیت واحد تولیدی عفاف و حجاب همه روزه و به‌صورت ۲۴ ساعته و در شیفت کاری ۸ ساعته از ۸ تا ۱۶، ۱۶ تا ۲۴ و ۲۴ تا ۸ است، گفت: محصولات تولیدی این واحد تولیدی شامل انواع چادر، مانتو، شلوار و مقنعه اداری و مجلسی با پوشش کامل حجاب ایرانی و اسلامی بوده و روزانه ۲۵۰ عدد محصول از هر نوع در هر شیفت کاری ۸ ساعته تولید می‌شود.


وی افزود: ایرانی در همه عرصه‌ها توانمند بوده و هست و می‌تواند محصولی در حد یک برند برتر خارجی و حتی برتر از آن تولید کند و چه زیباست که ایرانیان با هنر فوق‌العاده خود محصول داخلی را تولید عرضه کنند.

 

مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب بیان کرد: ما معتقدیم که باید بیش از پیش به بانوان محجبه و مسلمانمان بها دهیم و به همین جهت می‌خواهیم محصولات باکیفیت در حد مدل‌های خارجی و حتی بهتر از آن، اما با طراحی و پوشش ایرانی و اسلامی تولید کنیم و با افتخار تمام محصولاتمان را با بهترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کنیم و هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.

کد خبر 1158669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha