نداشتن الگوهای خوب موجب انحراف در پوشاک عفاف و حجاب شده است

واعظ با بیان اینکه وظیفه برندها فرهنگ سازی است و در بحث فرهنگی سازی ما باید الگوسازی درستی داشته باشیم؛ گفت: بسیاری از مشکلات و انحرافات در بحث عفاف و حجاب بدلیل نداشتن الگوهای خوب است.

«علی واعظ» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: وظیفه برندها فرهنگ سازی است و در بحث فرهنگی سازی ما باید الگوسازی درستی داشته باشیم، به اعتقاد بنده بسیاری از مشکلات و انحرافات در بحث عفاف و حجاب بدلیل نداشتن الگوهای خوب است.

 

مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب با بیان اینکه در آینده با رویکرد جدیدی که توسط قوه قضائیه استان در بحث حمایت از پوشاک ایرانی اسلامی صورت گرفته است، شاهد انواع و طرح های مدهای عفاف و حجاب خواهیم بود؛ گفت: ما برای جامعه فرهیخته محجبه که دوست دارند مدلهای جدید و بروز با رعایت تمام الزامات اسلامی بپوشند الگوهای خوبی خواهیم بود.

 

وی در خصوص قیمت بالای پوشاک یک زن مسلمان مانند چادر؛ اظهار داشت: وقتی کار در تولید انبوه قرار گیرد قطعا قیمت آن در آینده کاهش پیدا خواهد کرد؛ همچنین ما باید همیشه ببینیم چه چیزی طلب می کنیم آیا کیفیت خوب می خواهیم یا فقط دنبال قیمت پایین هستیم، کیفیت بالا قیمت پوشاک را افزایش می دهد ولی در نهایت هدف ما رضایت مندی مشتری است .

 

واعظ با بیان اینکه برند قوی اساس آن برکیفیت است؛ افزود: اگر ما از کیفیت لازم خارج شویم برند نیستیم پس ما باید ابتدا به کیفیت کار دقت کنیم، در ادامه دولت نیز باید در بحث مواد اولیه حمایت کند اگر مواد اولیه با قیمت مناسب در اختیار تولید کننده قرار گیرد و یا تسهیلات بدون سود به تولید کننده پرداخت کند، قیمت محصول تولید شده قطعا کاهش پیدا خواهد کرد و در کیفیت نیز اثرگذار خواهد بود و پوشاک مد نظر را با کیفیت بالاتر به مشتری عرضه می کند.

 

وی بیان کرد: اگر چه دستگاه قضایی وعده حمایت صفر تا صد برای مبارزه با پوشاک مبتذل و قاچاق را به ما داده است اما من معتقد هستم نباید توقع داشته باشیم یک جانبه از ما حمایت کنند اما همیشه خواست ما این است که باید بستر را فراهم کنند، اگر بستر مناسبی برای برندها، تولید و اشتغال ایجاد شود، این بستر، کارآفرین و سرمایه گذار را به سمت تولید پوشاک ایرانی و اسلامی و عدم وارد کردن کالای قاچاق سوق می دهد و ما می خواهیم این بستر آماده شود و به این شکل انجام شود.

 

مدیر واحد تولیدی عفاف و حجاب در خصوص تنوع کم پوشاک بانوان در طرح های ایرانی اسلامی؛ گفت: یکی دیگر از اهداف برندها این است که رهبری بازار را به دست بگیرند، ما در بحث مد و طراحی با مشکلاتی مواجه هستیم که یکی از دلایل آن ارتباط نامناسب دانشگاه با صنعت است که در این زمینه باید تعامل بیشتری صورت گیرد.

 

وی افزود: ضمن اینکه طراحان ما آموزش های کاربردی لازم را نمی بینند لذا در این زمینه باید کارکنیم.

کد خبر 1158676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha